2 Haziran 2011 Perşembe

T.C. Sağlık Bakanlığı İstanbul Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

iletişim bilgileri ve hakkında detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.

Hastane Adı:
T.C. Sağlık Bakanlığı İstanbul Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Telefon:
(0216) 566 40 00

Faks:
(0216) 566 40 23

Adres:
Doktor Erkin Caddesi

İl:
İstanbul

İlçe:
Kadıköy

Web Adres:
www.sbgoztepehastanesi.gov.tr

T.C. Sağlık Bakanlığı İstanbul Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Randevu almak için aşağıdaki internet adresini ve telefon numarasını kullanabilirsiniz.

Online Randevu :
www.sbgoztepehastanesi.gov.tr

Randevu Telefon :
(0216) 566 40 00

T.C. Sağlık Bakanlığı İstanbul Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu sistemi hakkındaki görüşlerinizi veya takıldığınız kısımları aşağıda yorum olarak belirtebilirsiniz.


T.C. Sağlık Bakanlığı İstanbul Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Hiç yorum yok: